"Petr Wagner, Sherpa Ski School dobrý den:..?"
"Dobrý den, Vy jste pan Wagner?"
"Dobrý den, ano to jsem já."
"Dobrý den ještě jednou. Vy jste pan Wagner? Prosím Vás, dovolala jsem se do Sherpaski?"
"Ano. Mluvíte se mnou, co se děje? nebo o co jde prosím?", paní zněla velmi rozrušeně.
"No dobrý den, pane Wagnere, já už volám na 6tý telefon...a a snažím se Vám..." (nyní vyjmenovává, kam všude volala) ".a....a nikde mi nejsou schopni říct, která škola jsou."
"Dovolala jsem se tedy do Sherpa Ski School, od pana Wagnera?"
"Ano jistě, mluvíte se mnou, právě stojím na svahu."
...
Zkrátka paní, jistě maminka, nás hledala, hledala až konečně našla. Stálo ji to dost úsilí a nervů. Nechápu tedy proč je pohodlné do telefonu sdělit jen "lyžařská škola střediska" a nepřiznat se jaká? ŽE BY STUD? :) Marketing? Záměr?
Musím se smát. Upřímě a lidsky. Je to tak a není to jinak! Udáváme směr!
PROSTĚ OD ZAČÁTKU URČUJEME TRENDY! Už léta...
A konkurence by už měla začít platit...
Namátkou od roku 2006 za:
ukradené fotky z mého webu k účelům jiných agentur. Dogmatické osočování našeho metodického projevu jinými lyžařskými hodnostáři spolků, kteří dnes po letech "začínají přicházet na chuť" tomu, co učíme opravdu dlouho a dobře. Vtipně nepochopený marketing jiných lyžařských sdružení s kolizí log. Skiareálových tzv.:"claimů" (hlášek). Umístění kurzů, středisek, ubytování. Kolize logotipů, písemen, barev, oblečení, nápadů, ceníků atd. atd. atd. :) :) Lží při náboru zaměstnanců atd. atd. atd.
Nejnověji mne baví pozorovat aktuální nadužívání slova "AKADEMIE" na tak malém písečku Olomouckém, Moravském a dále...
Má-li být něco "akademií", nemůže to být "obyčejná škola" :)
Má-li být nějaká služba "akademií", měla by být hodně s viditelnou přidanou hodnotou :)
Má-li být nějaká služba pojmenována "akademií", měla by vycházet z PERSONÁLNÍHO obsazení, ze své podstaty komorního charakteru a přístupu :)
(i zde platí méně je někdy více...)
..A ZA CO BY KONKURENCE MĚLA PLATIT ?
Za svoji neinvenčnost (včetně najatých agentur), za to, že: "pod pěkným kabátkem i poctivá dcérenka musí sa ukázat". Za obrovskou Lenost :) při kreativitě. :)
"ALE klienti, ti nejsou hloupí. Ti za své platby neprohloupí.
Ukradený nápad / projekt nejlepé chutná. Ale zhora se dolů padá lehce a důvěra se ztratí křehce. A klient už k vám znovu nechce :)
Tak jen tak dál, ať vynikne král...!"
..A TAK AŤ SE NEBOJÍ OZVAT SE O NÁMĚT, NÁPAD, POSTUP, MORÁLNÍ REKLAMU, TEXT, PROJEKT, AKCI. Možná je čas utrácet uvědoměle přímo u tvůrce.
...
..
.
"Sherpa Ski School - učíme srdíčkem"
"SHERPA SKI SCHOOL, velkej styyl..." (2011)
nebo:
"Sherpa Ski School - 1.Junior Skiakademie v Olomouci" (2016)
nebo
"Sherpa Ski School - Bezkompromisu" (2017)
Pokud má být služba - v tomto případě lyžská - "akademií" - pak akademii i klient musí vnímat s esencí OSOBNOSTÍ, ZKUŠENOSTÍ, PŘÍSTUPU A PRAXE....
Myslím, že taková služba nepotřebuje žádný přídomek, jak se nově říká "kleim" :)
"MUSÍTE BÝT TOP! Abyste si mohli dovolit používat ke službě závazné slůvko "akademie!"
Jolana a Petr WAGNER
Commentaires